طلایاب

Wiki Article

این هشدار معمولاً در صورتی که فلز نزدیک تر و یا بزرگ‌تر باشد، قوی‌تر خواهد بود.

علاوه بر این، در زیر نموداری که نشان می دهد سیگنال یک جسم فلزی چقدر قوی است، می توانید یک جدول ویژه برای نمودار مشاهده کنید.

در بعضی از بخش های هند و پاکستان و اندونزی و مالزی خیلی از افراد هنوز به بانک اعتقادی ندارند و دارایی های خود را به صورت طلا یا نقره در می اورند در گوشه ای امن دفن می کنند که به دلایل مختلف یا خودشان فوت می کنند یا اینکه با بارانهای سیل اسا نشانه های انها از بین می رود و احتیاج به دستگاهی دارند که محل دفن کردن اموالشان را به انها نشان بدهد .

قیمت این دستگاه، تحویل ایران، شش هزار و چهارصد پنجاه دلار هست

یک نور پس زمینه رابط وجود دارد که به پیدا کردن راحت تر فلز و طلا کمک می کند.

هنگامی که نرم افزار یک شی از فلز یا طلا را تشخیص می دهد یک صدای بوق به گوش میرسد، بنابراین قطعا آن را از دست نخواهید داد.

وقتی جریان درون سیم پیچ به طور ناگهانی باز می ایستد، میدان حاصل از سیم پیچ و جسم فلزی مورد نظر با یکدیگر تداخل کرده و این امر موجب سیگنال حاصل از سیم پیچ می شود. طول این سیگنال و مدت زمان ان، تابع اندازه، شکل و ترکیب جسم مورد نظر خواهد بود.

برنامه فلزیاب اندروید با استفاده از حسگرهای گوشی، مانند سنسور مغناطیسی، امکان شناسایی میدان مغناطیسی اطراف را دارد. این برنامه با استفاده از میدان مغناطیسی، فلزات را شناسایی کرده و نوع و عمق آن‌ها را نیز نمایش می‌دهد.

استفاده از دستگاه‌های فلزیاب چندفرکانسه به دلیل دقت بالا در تشخیص ویژگی‌های فلزات مختلف، تطبیق با شرایط محیطی مختلف و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، در بسیاری از حوزه‌ها از تفریحی تا صنعتی و علمی بسیار متداول است.

فلزیاب – اطلاعاتی درباره طرز کار و خصوصیات انواع فلزیاب ها

قطعات ذخیره‌سازی: برخی از دستگاه‌های پیشرفته فلزیاب دارای حافظه الکترونیکی جهت ذخیره و تجمیع داده‌های تشخیص فلزات هستند.

در صورتی که دستگاه مورد نظر شما موجود نباشد، باید آن دستگاه را سفارش بدهید تا ما آن را در مدت یک هفته برای شما موجود کنیم.

دستگاه‌های فلزیاب عیار‌یاب قادر هستند بین انواع مختلف فلزات مانند طلا، نقره، برنج، آهن و غیره بر اساس ویژگی‌های فیزیکی و الکتریکی آنها تفاوت قائل شوند. دستگاه‌های فلزیاب عیار‌یاب به خصوص در جستجوی فلزات قیمتی مانند طلا و نقره و گنجینه های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ب: مراقب باشید سیستم‌های که هیچ گنج یاب گونه ارتباطی با دستگاه فلزیاب ندارند، با تبلیغ کاذب به شما نفروشند و به عنوان مثال چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌نماییم.

Report this wiki page