گنج یاب

Wiki Article

دستگاه های ساخت آلمان و انگلستان از بالاترین کیفیت برخوردار هستند اما در مقابل در مقایسه با دستگاه های ساخت کشورهای دیگر گران تر هستند.

البته ابتدا باید بررسی کنید که آیا گوشی یا تبلت شما دارای تجهیزات خاصی (سنسور مغناطیسی) است یا خیر.

این دستگاه‌ها از امواج مادون قرمز برای تشخیص فلزات استفاده می‌کنند. آنها ممکن است برای کشف فلزات در خاک و سنگ‌ها استفاده شوند .

فاکتور دیگر که در قیمت گنج یاب تاثیر دارد،کشور مبدا و برند است

فلزیاب اندروید یک برنامه کاربردی است که برای شناسایی فلزات به کار می‌رود. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید قابل استفاده است و برای ماشین‌کاری هایی مانند کشف گنجینه‌های باستانی، شناسایی لوله‌های فلزی، پیدا کردن لوله‌های زیرزمینی، تعمیرات موقعیت یاب‌ها و غیره استفاده می‌شود.

انواع فلزیاب ها از نظر ویژگی های مختلفی با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

بالانس زمین خودکار – آشکارساز به طور خودکار بهترین تنظیم تعادل زمین را تعیین می کند. این سریع، ساده و دقیق تر از تعادل زمین است.

به دلیل متغییر بودن قیمت دلار، نمی تونیم قیمت به تومان رو قرار بدیم، قیمت روز دلار رو در نه طلایاب هزار ضرب کنید، قیمت به تومان به دست میاد. سوالی بود در خدمتیم

هزینه پرداختی برای ساخت دستگاه طلایاب دستی در منزل بستگی به این موضوع دارد که می‌خواهید از چه روشی برای ساخت آن اقدام کنید.

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که به راحتی قابل درک است. بسته به سلیقه خود می توانید یک تم تیره یا روشن را انتخاب کنید.

اگر تمایل به خرید دستگاه با واحد دلار دارید، می‌توانید مبلغ فوق را به دلار پرداخت کنید.

اگر جواهرات طلایی، کلیدها یا سایر چیزهای فلزی خود را گم کرده اید، پس این برنامه را برای گوشی خود دانلود کنید و به سرعت این موارد را پیدا کنید.

تاثیر آلودگی و منابع مغناطیسی بر مدت عمر باتری در فلزیاب

اگر قصد دارید به دنبال طلا و نقره باشید، پس این دستگاه گنج یاب پیشنهادی برای خرید است.

Report this wiki page